martedì 7 luglio 2020

Translate nothing else matters

Translate nothing else matters

Urime ditëlindjen princesha ime. Më ke bërë motrën më të lumtur. Ndërkohë, Zanfina arriti të marrë urime edhe nga motra e mesme, Ema, e cila ka shkruar plot fjalë zemre për motrën e vogël në Instagram. Nuk ekziston në botë shoqe më e. E sot motra e vogël e Norës, Era feston ditëlindjen e saj të 23-të. Në këtë ditë të veçantë për Erën, nuk ka si të mungojë edhe një urim nga motra e saj Nora.


Translate nothing else matters

Ti je kaq e dashur për ne dhe ne duam gjërat më të mira për jetën tënde. Kylie Jenner Ãshtà njà motÃr krenare. Si mà e vogla e KardashianÃve, ajo ka shumà motra, por ka . Ajo mbush sot vjeç dhe ka marrë urime të shumta nga ndjekësit në rrjetet sociale. Poezi per ditlindje per vlla Thenie Per Motren. Gëzuar ditëlindjen jetë e bukur.


Dashuria Mes Vellait Dhe Motres Eshte E Pafund. Sot per sot jemi kthyer te dyja ne qytetet perkatese e jemi ne pune,po nuk behet fjale te kaloje dita pa folur bashke e. Këtë herë, Marina ka patur një urim special për të madhen e familjes, e fjalët e bukura nuk kanë munguar. Jeta ime gëzuar ditëlindjen ! Gresa Behluli me një dedikim për motrën. Te paqa me jete te gjate ! Oh a mund ta shpreh keshtu urimin per ditelindjen Tende,Vella. Epo, çfarë do të dëshironit.


Motra ime e dashur e vogël! Ju uroj lumturi dhe forcë. Që të mund të gjesh gjithçka. Kështu që ecja me krenari. Kjo poezi eshte per motren time qe e dua shum e kam - poezi nga Delvina . Adelina me dedikim emocionues për motrën e saj të vogël.


E veçanta e këtij manifestimi, përpos telegramit të urimit që do ti dërgohet Presidetit Clinton është se për nder të kësaj. E dashur motër e vogël! Shumë urime për motrën time më të mirë!


Translate nothing else matters

Je personi më i mirë, me zemrën më të mirë që kam njohur ndonjëherë. Faleminderit motër për çdo . Këngëtarja Manjola Nallbani bën një urim të ndjerë për ditëlindjen e vëllait të saj Eraldit, nga ata që vetëm një motër di të bëjë. Me dhjetëra urime e komplimente kanë vijuar në profilin e ministres për ditëlindjen e së motrës , por edhe për pamjen e tyre . Kim Kardashian duket se sot e ka një ditë të veçantë të jetës së saj, kjo pasi motra e saj, ylli televiziv e ka ditëlindjen.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari