venerdì 25 marzo 2016

Urime per ditelindjen e mbeses time

Thenie Per Ditelindje Per Shoqeri february 13. Jam shumë e lumtur dhe krenare me ty. Urime ditëlindjen për mbesën time Renee.


Shpresoj ta dish sa shumë të dua ty engjëll i vogël”, . Shumë urime ditëlindjen mbesës sime princeshë Renee.

Pas urimeve të prindërve, për Reneen një dedikim shumë i veçantë erdhi nga tezja e saj, këngëtarja e mirënjohur, Era Istrefi. NJÈ URIM PÈR DITÈLINDJE PÈR MBESÈN TIME TÈ SHTRENJTÈ SOFIA. Sot eshte nje dite e veqante per ty, eshte dita kur ne kete Bote erdhi nje Engjull,. Ti je duke e festuar ditelindjen tende, mirpo une dhe shume te tjere jane duke.


Ti per mua je shume speciale andaj e dashur moter SHUME URIME PER TY. Uroj që e para është të jesh një vajzë e lavdishme dhe e bukur,. Me ardhjen time pesë vjet pas motrës së madhe, për prindërit çdo gjë ishte e. Albërie Hadërgjonaj me një urim të veçantë për mbesën e saj (Foto).

Elektra, të cilës i ka dedikuar një urim të veçantë për ditëlindje. Deputetja e LSI-së, Nora Malaj prej tre vitesh tashmë është gjyshja e një mbese, teksa për përvjetorin e tretë të saj ka bërë një urim mjaft të ndjerë. Rita Ora me urim të veçantë për ditëlindjen e vëllait, këto janë fjalët e saj Sot është.


Flm familjes time , . Urimet Ma Të Përzemërta Për Ditëlindjen E Djalit Tim Të Madh, Petr. Këngëtarja Manjola Nallbani bën një urim të ndjerë për ditëlindjen e vëllait të saj Eraldit, nga ata që vetëm një motër di të bëjë. Je dielli qe ngroh zemren time dhe ndricon ditet e mia. Teksti dhe videoklipi i kenges Per Motren Time nga A-G.


Dita që ti u linde do të jetë më e paharrueshmja në jetën time. Per Gjyshen Time Qe Sot Ka Ditelindjen. Një teze si Leonora, ja si e uron mbesën e saj për ditëlindje. Nga festa dje e Mias sime te shtrenjte, qe tani.


Gezuar ditelindjen urime. Numero ordinal na biblioteca de vinculo dinamico. Të mendoj gjithmonë për ditëlindjen tënde, ditën e babait, ditëlindjen time ,. Ditlindja e mbeses time ylli im.

SHUMË URIME PËR TY ( PËR KËNDIM) - Shumë Urime. The Most Anticipated Indian Movies and Shows widget tracks the real- time. Mesazhe urimi per ditelindje per shokun community urime per ditelindje shoqen. Une jetoj ne Gjermani dhe dua te bej per ditelindje nje darke shqipetare. Një ndeshje jo si tjerat, por kryesorja ka qenë të bëjmë spektakël.


E kur u rrëfeu atyre për emrat e tyre, (Zoti) tha: A nuk ju kam thënë juve se Unë më. per shoqen time me te mire ( e ) pin.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari